från sanja.

jjaaaa sara har världens bästa pappa, !det är så orättvist d som har hänt, min bror har fan tagit hand om henne helt SJÄLV!!! sen han var 19 år gammal, och sara var nykläckt.sen kommer en viss person o tror sej kunna hitta på bad stories om min bror.det är inte alla 19 åriga killar som ens är mogna att ta hand om sitt barn så som min bror har gjort.
det kommer ordna sej min älskade storebror älskar dej så d gör ont o spec sara! dont worry be happy för d kommer ordna sej glöm inte bort vilken kämpe du e!!!och för den personen som dök upp så säger jag bara KARMA!

varför kan du inte bara inse att han aldrig ville ha dig?
varför måste du vara så patetisk och liten o sjunka till en sån liten nivå som din o låta ngn göra så med hans dotter? om ni inte kunde fortsätta vara ihop varför e du en sån häxa o gör så mot sara? vill du att hon ska ha samma tragiska o hemska uppväxt som du har haft eller?
och erika både du ich jag och massa andra vet juh att du inte riktigt mår bra eftersom du e så svag människa som måste knapra piller o sprit för att kunna överleva dagen, vore jag du så skulle jag visa den här kommentaren men så klart du inte kommer att göra för du är en feg liten skit d e vad du är KARMA GUMMAN KARMA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0