galet.

ja, minst sagt.
det var en helgalen kväll igår, precis som de ska vara!

vi drog som sagt från stan igår, jag, Erika, Emilia och en sötnos vid namn Linn.
och man kan väl säga att början av kvällen kanske inte var sådär "jätte" lyckad?
men de blev en riktigt bra kväll tillslut, vi dansade som tokar på högtalarna, killarna var som galna små djur och musiken spelades mycket och högt!

råkade dock tappa min väska, med pengar, smink, ciggaretter, busskort, leg. m.m.
men det var himla ärligt folk där, för dom hade lämnat min väska hos DJ:n
och när jag fick tillbaka den så var allting kvar! :)

träffade en kille som hette Peter också, tror han sa att han var 28,
vi bytte nr och idag har jag lite små ångest, haha.
men shit happens. man ska leva lite, aight? ^^

och killarna på festen, ja skönare grabbar får man leta efter!
jag tror mina smilband nådde öronen hela kvällen, haha.

nu ska jag däremot ta de piano, ligga i sängen hela jävla söndagen! :)

c'ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0