hahaha!!!!

fick exakt den respons jag ville ha *ler*.
vad gör du ens inne på min blogg? har du så lite till liv att du måste kolla vad jag har för mig? sött.

och när du skriver att du har legat med mitt ex samtidigt som jag var tillsammans med honom så blir jag lättad.
för då behöver jag inte känna mig dum för de jag gjort. och att ni inte tänkte på mig? nu blev jag sårad.
lilla gumman, jag tappade känslorna för den "mannen" för länge sedan, men jag visste att de skulle bli såhär om det tog slut, därför väntade jag med att göra de, man kan kalla mig feg, eller så kan man kalla mig rädd. du förstår inte nu, men i slut ändan kommer du också inse allting.

och varje gång du kommer med dina kommentarer så får jag lust att avslöja mer och mer. men näe, de håller jag för mig själv. och att förstöra hans familj? de fixade han bra själv hurrudu ;)

samtidigt förstår jag dig, för jag skyddade också honom när hans ex hoppade på honom, och det värsta är att man tror honom, han är en manipulativ människa, och han blåljuger en rakt i ansiktet och man inser det inte själv, förrän det är försent.

och med tanke på din ålder, så har han tydligen inte alls förlorat en dotter, snarare vunnit en till.
congrats ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÖNASTE AVSLUTET PÅ DETTA INLÄGG! haha, så skulle jag oxå sagt om min man som är tvåbarnsfar hade dejta en teen ;) en dotter till haha.



men då om karl har nå i huvudet så avstår man ju, o förklarar att nej, ja har redan en dotter vill inte ha en till? men vissa kanske vill...

2010-01-24 @ 11:23:50
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0