helg ljuva helg!

Nu är det äntligen helg, och när helgen kommer åker spritflaskan fram! (ha-ha-ha)
nej inte riktigt, inte förrän imorn iaf! ;)

för imorn åker jag och flickorna på en liten bussresa ^^.
men blir inte borta så länge, kommer ju hem på söndag ;).
vi ska ha så himla kul, skaka rooompa!
me love you girlies ;)

kändes grymt skönt att stänga ner jobbdatorn idag när klockan slog 12.00.
jag gick därifrån med en fjäders lätthet, inte för att praktiken är jobbig, men de är alltid skönt med helg.

imorn kommer småpojkarna också, vi ska gå en långpromenad och mysa lite.
sen drar jag som sagt till min favorit Erika ;)

nu ska jag kolla facebook, sen göra fotvård på mamma.

 

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0