i gotta feeling!

som sagt, idag är det lördag och jag ska snart äta frukost för pojkarna kommer snart.
så vi ska vandra till dollarstore medan max vilar i vagnen, sen bär de hemåt, hoppa in i duschen och sen ringa min favorit Erika!

vet på ett ungefär vad jag ska ha på mig ikväll, jeans leggins eller "trasiga" leggins. en svart tunika + grå kofta, och skor som jag har fått låna av the bling bitch ♥.

oså köpte jag ju världens snyggaste örhängen också, kostade bara 49,50:- men jag fick dom för 24,50:- ;)

det kommer med andra ord bli en kul kväll!
visst flickor??

nu ska jag slänga i mig frukost och klä på mig!

btw, kul att du hörde av dig :)




over and out ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

inget du låna passade? ;)

2010-01-30 @ 13:25:51
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0