kladdmuffins.

vet egentligen inte varför jag skrev just den rubriken, kanske beror det på att jag bakade det igår, eller för att syster stor sitter mittemot mig och trycker i sig en ^^.

har egentligen inte så mycket på hjärtat... ca 3 veckor kvar av praktiken, vad händer sen?
det lär märkas, just nu känns det som att de går som de går, jag är nöjd ändå (:

helgen har varit städad, jag var hos Chris i fredags och såg film, sen en promenad hem.
och igår låg jag bara hemma, chillade och bakade, de var awesome.

nu ska jag ta mig nå i magen sen blir det mys.

over and out.


Kommentarer
Postat av: Daniel

åh bjud mej!

2010-01-13 @ 09:41:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0