lyckorus.

ända sen igår kväll så har jag levt i ett lyckorus, jag har sovit ca 3 timmar inatt för att jag hade för mycket spring i benen för att kunna ligga still. självklart resulterade det i att jag försov mig och hade en knapp kvart på mig att klä mig, äta, borsta tänderna och springa till bussen, but i made it ^^.

fick besked idag från praktiken att jag har fått förlängt 1 månad, såå underbart!
då slipper jag tänka på vad som väntar mig härnäst, fast liite semester skulle ju inte skada, haha.
så äckligt lat jag är ;) men jag får vara lat, för de är ni med ^^

blev inte så mycket shopping idag, köpte två ögonskuggor som jag ska ha på mig i helgen, endast det.
schoo scheexshy.

ska bli grymt kul i helgen, är taggad redan nu! haha.
vi ska ooah hela natten ooah hela dan, ooah hela natten skrämma slag på halva stan.

nä, nu ska jag gå till konsum sen ska jag vila mig lite ;)

 

over and out mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0