möööhh...

när jag vaknade imorse hade jag inte alls lust att kliva upp från sängen,
men jag insåg rätt snabbt att jag inte hade nå större val.
oså fick jag skjuts av Micke till praktiken, thaaank yooooou.

väl på plats var det inga större omständigheter, jag fortsatte att rätta min "43":a. plus att jag letade i betygskatalogerna efter ett 40 årigt gammalt betyg...

efter praktiken gick (flög) jag på lunch med Erika, vi tog MAX idag.
because we're worth it ;)

imorgon är det alltså en torsdag, då har jag mitt rehab möte.
M från socialen kommer vara där bland annat, ska ta upp allt som hänt på senaste tiden.
min läkare kommer såklart också att närvara, har vissa saker som jag ska ta upp med honom också.
även försäkringskassan och min handläggare från tusen nya ungdomsjobb kommer vara där,
samt min "chef" :).

har tvättstuga idag också, 17.00-22.00 och jag orkar verkligen inte, fyfan vad trist.
men kanske borde sova så jag blir lite piggare...

sen ska jag och mamma baka också, för jag ska ta med mig fika på fredag.
måste ju fira för en månad till ;)

nu ska jag däremot mysa ner mig med pissemissen min ♥

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0