mys med familjen grönberg.

hello hello, sitter hos familjen grönberg.
alltid lika trevligt, vi har kollat lite kläder, fått massor och så har jag lånat lite till helgen.
så nu vet jag iallafall vad jag ska ha på mig (;
kommer bli sjukt kul i helgen.

tyvärr blev mitt rehabmöte inställt idag, men ska ringa socialen iallafall.
för det finns vissa saker som är värda att ta upp :)
och eftersom läkaren var sjuk, så vet man aldrig när mötet blir ombokat.

på praktiken idag har de varit lungt, as usual.
fick en ny "medlem" också, very nice.

ska snart bege mig hemåt, slänga sig i en dusch och bara vara ^^
sköntskönt.

imorgon är de sista praktikdagen för den här veckan, ska bli skönt med helg!

nu ska jag vara social med Hanna min favorit.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0