nathalie

Hej erika! Det är Natta, för det första får du mer än gärna lägga ut den här kommentaren så att alla puckade bönder ser det här inlägget.

Nånting som gör mig riktigt jävla förbannad är alla dessa personer som kommer in på erikas blogg och kommenterar totalt sjuka saker och hoppar på henne för att hon talar om sanningen.

Men erika du lyckades ju " get their attention " ialf. Du träffade ju ömma punktar på dom och man märker ju att det du säger är mer än sanning för annars skulle dom inte ens bry sig.

För det första "sanja" eller whatever your name is,
(ugly name by the way)
Så sitter du och påstår att erika är en svag människa och att hon knaprar massa piller och sköljer ner det med sprit.

Hennes piller heter zoloft som är emot social fobi,
nånting som är mer vanligare idag än att ha huvudvärk.
Det är ingenting "svagt" över det, däremot är du svag som inte kan säga det i folks ansikte istället för att skriva om sånnt skit här

Att hon också ska vara någon form av alkis är ju patetiskt, så länge jag har kännt erika tycker jag att hon borde börjat festa oftare och det kan nog ett trettio tal intyga om. Är glad att hon blev singel så hon slipper psykot som tycker att erika inte har något liv, när han infact själv inte verkar göra annat än att terrorisera erikas blogg.

Just wanted to let you know eftersom att du också o antydde att du kännde henne så himla bra. (vilket man märkte att du inte gjorde)

Väldigt roligt också att de kommer från en patetisk jugge som hatade sin bror för någon/några månader sedan och som dessutom kladdar snorkråkor på sin egen kudde? Fräscht? Don't think so.

Sen den där blondinen som verkar helt "tömd" på sin IQ verkar ju inte ha alla hästar hemma eftersom hon är med en sån idiot . Men ärligt talat vem bryr sig? They probably deserve each other..

Sen hade vi ju sist men inte minst the one and only "charkozz" vilket betyder åsna , väldigt passande namn tycker jag ? vad tror ni ?
That's what i thought. :)

Du har verkligen hundskit i hjärnan och du är verkligen pathetic, du ska ju verkligen inte snacka om erikas familj . Seriöst för det första bodde du där i ca 1 ½ år, hur jävla otacksam människa är man inte.
Att dom ens ville ta sig an en sån jävla idiot som dig förstår jag fortfarande inte.

Ska jag däremot säga vad jag hade gjort så hade jag nog slängt dig i en sop container , svettsat ihop den och skickat dig samma väg du kom ifrån.

Jag kommer att komma upp till luleå igen och ni som vill kommentera elakt GÖR det , för ni får helt enkelt ta konsekvenserna när jag och nazif kommer upp OKEJ? Alla vet att ni är fega människor , men erika vad förväntar du dig ? Dom är FAKTISKT från kalix .. hahah... stackare.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0