take a good look in the mirror.

nu är man hemma igen efter att ha busat med min favorit ♥

blir att ta de piano ikväll, bara vara hemma resten av kvällen. Är faktiskt helt slut och kommer garanterat somna före 00.00 inatt, skönt!

Linn var som vanligt sötast i världen, frågade om jag fick henne... men Hanna blev snål.
okej att jag rensade halva hennes garderob, men jamenar, en unge hit eller dit...
menmen, kanske nästa gång?

nu ska jag snart hoppa in i en varm dusch, ska bara smälta maten ett tag.
how lovely.


btw, jag älskar mitt liv just nu.
kunde verkligen inte ha haft de bättre :)

over and out.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha, vänta tills hon blir i ngn trotsålder då kan tant erika ha kollo! tss. vi ska komma o va lite malliga o visa upp oss på mjölkis ngn dag:)

2010-01-30 @ 13:29:16
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0