vakna ärthjärna.

saken är den, att jag vill inte ha nå bloggbråk. för jag är inte 14 år längre. och det enda jag har skrivit i min blogg har varit sanningen och ingenting annat än sanningen, så varför inte bara stå för att du är en jävla skit stövel och att du har gjort fel? för såvitt jag vet är det inte fel att skriva ut sanningen? men du däremot som ljuger för att få mig att verka sämre gör fel, för du kan inte erkänna att jag är så mycket bättre än dig.

jag har aldrig i mitt 21 åriga liv hotat någon i min familj till döden men de har däremot du, men visst.. jag kan köpa att man säger dumma saker när man blir arg, men att gå till polisen och skylla allting på mig, att jag ska ha gjort din dotter nå ont, det är lågt och det är lögn!

så skriv ut dina jävla lögner, själv ska jag vara en bättre människa än så, jag är en av dom som fortfarande har kontakt med din dotter, de säger mer om mig än dig. jag bodde med henne i 3 år och hon är fortfarande en del av mig, du bodde med henne i hela hennes liv och du har bara kastat bort den tiden.

så kom igen, skriv ut lögner om min familj.. vem kommer tro dig? du som hotar din egen familj och sen skyller på någon annan? man måste vara antingen blind eller jävligt dum om man går på dina lögner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0