allt jag behöver nu.

jag hörde en gammal låt på radion idag, Lisa Nilsson med "allt jag behöver nu".
och jag hade helt glömt den låten! men enda sen jag hörde den har det etsats sig fast i mitt huvud och jag har nynnat tyst på den hela dagen.


Allt jag behöver nu
är att hitta mig själv igen.
Det kommer kanske inte
att bli lätt,
Men jag vet inget annat sätt,
så låt mig vara.
Så om du ser dig som en vän
kom inte hit igen
Du gör bara saker värre än de är
Och till och med du
borde kunna se
Att allt jag behöver nu
är att få vara ifred


och när jag hörde den kom jag att tänka på dig, K.
jag vet att de blir bäst såhär, men ändå saknar jag dig.


åh, jo förresten!
imorn ska jag och min syster skotta hela bakgården,
tror ni att jag kommer vara nå död efteråt?
oja, men de ska samtidigt bli kul, passa på att leka lite i snön ^^.

nu ska jag mysa ner mig och se på tv.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0