bring it, i'm ready.

Ja, så var det måndag igen!
vaknade kring o9 tiden, hade ju mitt möte inne i stan klockan 1o.
det gick hur bra som helst, vi har kollat olika platser och på torsdag eller fredag ska vi (jag och R.Ö)
fara på en plats och prata med dom, så får vi helt enkelt se! känns bra iallafall!

annars har allt varit rätt bra, helgen fick bli lugn.
eller lugn och lugn, jag festade iallafall inte.
jag smakade dock lite alkohol, "häxbrygden ála alex och kikki"
haha, fysaatan alltså! det smakade inte bulla kan jag säga!
strårom och cola. nejnej, tacka vetja vitt vin!

haha, och den där jävla lakrits skiten?
"åh, lakrits? få smaka" haha alex kommentar när han redan var dyngrak,
och det var 60% sprit. nej huvva!

men kul hade vi! :)

idag har jag haft tvättstuga åt mormor också, stannade där och pratade massor och fikade såklart^^.


nu ska jag väl slänga i mig nå middag, har bara ätit frukost idag.
så de kanske är på tiden att få i sig nå :)


over and out!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0