bus.

Åh, äntligen är den här dagen avklarad, jag har ont i hela kroppen!
jag och min syster skulle ju skotta bakgården, sagt och gjort, på nån timme.
hade snö enda upp till midjan och fastnade titt som tätt i djupsnön.
men det var fint väder ute så de var ganska mysigt.
nu är det gjorde så jag BER till vädergudarna att de inte kommer mer snö!

efter de käkade vi och gick o la oss o vilade lite, fick ett samtal från favorit.
så jag gick ut på en rök och fick se dom 2 finaste hundarna ever!
Theka och Li-Lo, dom fick busa fritt i snön medan jag o Fia tog igen lite tid!

nu är klockan snart 19.oo och snart ska man sitta bänkad framför tvn hela kvällen,
för man får inte missa dejting in the dark, desperate housewifes, cugar town och christine!
så mina vänner, klockan 2o.oo är de bara att mysa ner er i soffan och se på 5an ;)

imorn är det en onsdag, har inte gjort så många planer förutom att finaste Erika kanske kommer förbi (:
annars blir det rätt lungt.

på torsdag är det tvättstuga 12.oo-17.oo
de funkar (:

*hoppas att operationen går bra mormor, älskar dig*

nu ska jag gå och röka.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0