let me blow your mind.

dom senaste dagarna har varit upp och ner, mest ner dock.
men imorse när jag vaknade så sken solen och termometern visade +4 i skuggan,
sen dess har jag varit på bra humör, fast jag har ändå lagt ner kärleken.

jag vet inte riktigt hur det är jag tänker alltid, för jag vet att jag inte vill vara fast i ett förhållande,
men samtidigt vill jag ha bekräftelse.
som tur är har jag världens underbaraste familj och vänner som alltid ställer upp, no matter what.

nyss hemkommen från en promenad, det var grymt jobbigt att gå, för det blåser som tusan ute.
men det är sol, så jag ska inte vara den som klagar (:

har fortfarande inte hört nå av praktiken, kanske lika bra?
jag klagar inte om jag får sova länge på morgonen (;

nu ska jag slänga mig på sängen med min godis påse och fortsätta läsa boken "iskallt och stenhårt".

ha en bra dag!

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0