let me have my time.

godkväll!
tänkte bara ge er lite snabba uppdateringar.
kom hem från hertsön redan idag, tog med mig lilleman för "mormor" ville träffa honom,
så nu ligger han och snarkar efter en hel dag med bus och chips.

själv är jag väldigt trött och har ont i nacken, har nämligen åkt pulka idag!
vi for till en "stoooooor" backe och åkte med "rejser"fart ner!
och fick dra lilleman i pulkan på vägen dit, och jag är ju rätt otränad, så min muskel är "svälld".
visst låter de mysigt? 

imorn blir det lungt, har ingenting planerat förutom en promenad!
för jag måste komma igång nu, har gått ner till den vikt jag vill ligga på men måste "justera"
fläsket lite ^^.

och till veckan blir det rätt mycket, ska boka tandläkar tid.
fara och handla, shoppa!, och ska försöka hinna förbi några favoriter :)
(okej, de där lät inte alls som "rätt mycket", men de BLIR mycket)

nu ska jag bära över lilleman till min säng så ska jag gå och lägga mig,
för att om jag känner honom rätt så är jag uppe före klockan o8.oo imorn.
gosh!

där fick ni lite uppdateringar.

over and out.

förresten, nästa helg är de party, vem är på? :)

Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0