valborg.

igår var de valborg!
jag fick busa med Tess och Fia,
om jag ska sammanfatta kvällen kort så skulle de ungefär vara såhär.
mjälltugg, idioter, vin i massor, 2 st ljuslyktor, krossat glas, maxmat.
med andra ord; kvällen var ändå riktigt bra bortsett från några mindre missöden!

träffade sjuuukt mkt folk igår som jag inte sett på flera år!
t ex, Bifftobbe, har du levt på gymmet eller?! ;)

nåväl nu ska jag äta lite polly, dricka cola och sörja över att mina cigg är slut.
kanske vore ett bra tillfälle att sluta? med tanke på att jag inte tänker gå ut för att köpa och mamma slutar
kring 9tiden ikväll.

hm, den som lever får se!

jag kom, jag såg, jag segrade.



over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0